Re: wirus w e-mail'u?

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 00:19:45 MET

At 15:10 11-26-97 +0100, you wrote:

>Jaki to jest normalny program pocztowy ?
>
>Czy pine jest normalny ? A Eudora ?

  Jak najbardziej. Obu uzywam i nic automatycznie nie otwieram.
  Zapisuje w katalogu, potem sprawdzam co to jest.

>W normalnej Eudorze otrzymujesz attachment np z dokumentem
>Worda / sš tacy co slš /,otwierasz attach.i ręka w nocniku :-)))

  No tak, mam Worda i mam zabezpieczenie ze jak sa jakies Macro
  to program sie mnie pyta co z tymi macrami robic. Do tej pory
  nawet osoby niewiedzace o co chodzi byly ostrozne i nie pozwalaly
  modyfikowac systemu z nowymi makrami.

>Wydaje mi się że użyłes zbytniego uogólnienie i to z automatycznym
>złe=Microsoft.

  Nie jest tak zle. Uzywam i to na biezaco.
  Co mi sie nie podoba to tempo w jakim M$ wprowadza bajery
  zamiast usuwac bledy w juz sprzedawanych wersjach.

>P.S.
>W nagłówkach widać że używam innego złego programu pocztowego
>pod złym systemem :-))), ale jest wygodny.
>We wczesnym okresie mojego internetowania pracowałem w trybie
>terminalowym pod pinem i mnie już qrwica od tego brała.
>Teraz mam komfort mimo tzw.mikrosyfu i netscapesyfu.

  A moze dzieki tym bólom pierwotnym nauczyles sie
  dobrze skonfigurowac nawet te pokrecone programy ????

  Niestety ci co zaczynaja od wygody koncza na syfie
  (przepraszam - sofie)