Re: I-net poprzez sieć energetyczną

Autor: Cezary Kolak (Colok) (Colok_at_ZIMW.Gdynia.PL)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 23:20:58 MET

Jest całkowicie możliwe. Podobnie zaawansowane s± prace nad usługami
telekomunikacyjnymi z wykorzystaniem lini trakcyjnych (kolejowych).
Diabeł nie w szczegółach lecz w kosztach.
Już teraz mozna przesyłać rózne sygnały (m.in video) w domowej sieci
energetycznej.
Przystawki do gniazdka s± w sprzedarzy (nie u nas he he...).
Cezary Kolak
Colok_at_ZIMW.Gdynia.Pl
również ICQ

<347cd5fd.953075_at_news.icm.edu.pl>...