Re: SuperMemo8 + CHIP-CD + prosba

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 19:13:37 MET

Dzień dobry

środa, 26 listopad 97,:
> Mam prosbe
> Z pewnoscia ktos z Was kupuje Chipa razem z CD. Jezeli ktos ma 11/97, to bardzo bym prosil, zeby mi wyslal jako
> zalacznik: spakowane SuperMemo8, jezeli nie zajmowaloby to np. 10MB. Bardzo bylbym
> wdzieczny.

Mam Chipa, mam CD, mam modem ... wyślij mi "wdzięczność" w wysokości
opłaty za transfer tego przez modem to pogadamy - myślę że taniej
byłoby skopiować ten CD i wysłać pocztš - a może kupić CHIP'a.

Pozdrowienia,
THE

    Piotr Adamczyk - The Czyk - student IZ IO V - Politechnika Wroclawska
  http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk mailto:adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
  PGP: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
  ------------ I can't get no sleep but I still have a dream. --------------