Re: Pentium 200 MMX a szlify ?

Autor: Michal Malanowicz (michal_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 18:43:29 MET

> Co do szlifow to sprawa sie nieco ostatnio komplikuje, To prawda ze do
> niedawna 90% i200mmx to byly szlify ze 166. Niestety teraz intel wypuscil
> jakas nowa seria proc. ktora sie nie da podkrecac. Zrodlo szlifow
> wyschlo.
>
> jesli cena i200mmx ktorego kupujesz oscyluje w okolicach 650-750 zl
> to raczej na pewno kupujesz 166 szlif.

Jakos nie chce mi sie w to wierzyc. Wynika z tego, ze "oryginalne"
sa drozsze. Polecam kupowanie w Optimusie - tam sprzedaja
tak drogo, ze na pewno kupujemy wszystko oryginalne i markowe.

Po drugie, wole kupic "szlifa" za 650zl- i podkrecic go na 250Mhz
niz kupic "oryginal" i nie miec mozliwosci podkrecenia (o ile
to, co mowisz o blokadzie czestotliwosci jest prawda)...

--
Michal Malanowicz
michal_at_waw.pdi.net