Re: Overclocking a Gravis

Autor: Pawel Sawka (sawka_at_lew.tu.koszalin.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 17:06:35 MET

W biosie nie ma ani slowa na temat czestotliwosci na ISIE, podejrzewam (moze
zbyt latwowiernie), ze plyty ASUS-a maja na ISI-e na stale czestotliwosc w
okolicach 8MHz, ale moge sie mylic.
Doszly mnie poza tym sluchy, ze karty Gravisa sa strasznie wrazliwe na
wyladowania elektrostatyczne. Moze wiec tu jednak lezy prawdziwa przyczyna...

Pawel Sawka
sawka_at_www.man.koszalin.pl