zip+win95osr

Autor: Pawel Mamcarz (poli_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 15:01:24 MET

Mam zainstalowany win95osr2 i na dysku 2.6G system plikow z osr'a ->
fat32.
Podalaczm ZIPa atapi, wykrywa go poprawnie plyta, jako urzadzenie atapi
iomega zip,
instaluje odpiwiedni sterownik i niestety zip nie dziala.

Dodam, ze windowz przydziela mu literke dysku, dziala eject, status,
drive diag=ok!,
ale proba odczytania dyskietki konczy sie komunikatem w stylu: Can't
read disc.ablo
ze Dysk jest niesformatowana. Wtedy proboje ja formatowac - i podawana
przez
progam defaultowa pojemnosc waha sie od 376 do 398 MB.

Pod starym windoze95 (fat16) zip dziala.

Czy ktos jest w stanie mi pomoc!! Pliz help asap.

--
/*
Pawel Mamcarz