Re: Zoltrix i homologacja

Autor: Krzysiek Mazur (mazur_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 13:50:54 MET

On Wed, 26 Nov 1997 07:57:17 +0100, "gWoZDz" <gwozdz_at_kki.net.pl>
wrote:

>Z tego co wiem to nie ma :(((
>
>gWoZDz

Ma. Byłem w sklepie, w którym kupowałem swój i dowiedziałem się że
jest homologacja, przy czym nie dołączają jej do sprzętu, że tak
powiem, tylko zobaczyłem to na faksie przesłanym od dystrybutora. Ale
niestety nie pamiętam numeru homologacji - dostałem numer na centrali
cyfrowej i reklamacje przestały mnie interesować :-)

Pozdrawiam

--
   K r z y s z t o f   M a z u r
     Polish-English Translator