Re: LS-120

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 13:22:19 MET

Marcin Olszewski napisal (-a) :

> Joker ma napędy LS-120 po ok.499+VAT z driverami, nośnik 68 PLN ( z
> Vatem), ponadto dysponują pełnymi danymi technicznymi. Czy ktoś ma takie
> cudeńko u siebie?
> * Fr_at_ncuz

Mam LS-120 i mam rowniez ZIPa. Nadal twierdze, ze LS-120 jest wolny, drogi a
na dodatek sa z nim problemy. Nawet podobno Compaq zrezygnowal z LSa.
Nadal podtrzymuje, ze ZIP IDE + zwykly FDD 1.44 wychodzi taniej niz jeden
naped LS-120. Nosniki sa w podobnej cenie (troche tanszy jest do ZIPa).
Pozatym ile ludzi ma LSa a ile ZIPa to chyba pisac nie musze.
Ja od kiedy zaczela sie promocja LS (sam zreszta w niej uczestniczylem)
czyli od roku sprzedalem tylko 2 napedy LS-120 i nieporownywalnie wiecej
ZIPow a szczegolnie ostatnio kiedy pojawil sie w wersji wewnetrznej IDE (i
co dla mnie wazne rowniez w wersji OEM).
Aha, i ZIPy sie nie psuja, nie mialem ani jednej reklamacji.

Piotrek