Re: LS-120

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 10:08:36 MET

Marcin Olszewski napisal (-a) :

> czy Imation ma jakieś sklepy firmowe( przedstawicieli) w Warszawie,
> ewentualnie podaj mi na nich namiary i ile LS kosztuje ( mam nadzieje,
> że nie więcej niż 1000PLN)
> * Fr_at_ncuz

Z tego co pamietam to LS-120 mozna kupic w Cadena Systems i Datrontech
Westwood. Sprzedwany jest goly naped, bez zadnej instrukcji, driverow i tym
podobnych. Za cene LSa mozesz sobie kupic naped FDD 1.44 i wewnetrznego ZIPa
IDE (OEM ale nie jest tak goly jak LS), ktory jest zreszta z 10 razy szybszy
od LSa.

Piotrek