Re:

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 23:49:18 MET

> Ja posiadam takowy i jestem z niego zadowolony, ale nie jestem
> fachowcem i nie porównywałem z innymi modelami. Słyszałem, że ponoć
> Hewlett Packard używa(ł) go w swoich zestawach, co może sugerować, że
> jest niezłej jakości.

Sampo jest dosc ceniona firma w Ameryce - robie m in. monitory dla
poligrafii. Swojego kupowalem chyba w marcu , majc do wyboru:

Daewoo - polkolisty kineskop
Hyundai - dobre parametry , ale byl tylko jeden egzemplarz , skopany
ADI - niezle parametry , ale ta cena...
MAG - kupilem , miel takie znieksztalcenia ze uniemozliwialy prace , np
prawy panel Nortona o ~10 mm szerszy od lewego.Oddalem i nabylem Sampo

Sprawuje sie dobrze , nie mam problemow , nie zauwazylem tez zmian
jasnosci - taki error mial ktos z listowiczow.Na zyczenie sluze
parametrami.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?