Re: wirus w e-mail'u?

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 19:19:47 MET

On Tue, 25 Nov 1997, Konrad Olejnik wrote:

> Witam!
>
> Co jakis czas pojawiaja sie ostrzezenia o mozliwosci
> otrzymania poczta elektroniczna listu zawierajacego
> wirusa. Podobno przy probie przeczytania takiej
> przesylki mozna sie nagle zdziwic...(podobno formatuje
> twardego - wiadomo - wirus). Szczerze mowiac nie chce mi sie

  Jesli sie uzywa normalnego programu pocztowego a nie wynalazkow
  rodem z Microsofta to jest to niemozliwe.
  Jesli ten wirus nazywa sie "Join the Crew" to powszechnie wiadomo,
  ze jest to "Hoax" czyli bujdy na resorach.

> w to wierzyc, ale czasami bywaja rzeczy na tym swiecie, o ktorych
> sie nie snilo prorokom, wiec.... :-)
> moze ktos kompetentny wypowie sie na ten temat: jest to mozliwe, czy
> nie?
>
> Konrad
>
> P.S. Ostatnio ktos podpieral sie tym, ze takie ostrzezenie otrzymal z
> samej firmy IBM !!! :-)

   W IBM tez pracuja kretyni - tzn moze nie jest ich wiekszosc :)
  A mnie o tego wirusa pytal dzisiaj profesor Ledakowicz.
  Czy to zwieksza wiarygodnosc tych doniesien ??

--
Romek
  ----- pecetologia to nauka doświadczalna -----