Re: Tuner TV do PC

Autor: JoteR (joterusw_at_polbox.com)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 17:57:29 MET

Mati <mati_at_it.com.pl> napisał(a) w artykule
<65eu51$pl8$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Witam!
> Jestem zainteresowany tunerem TV - najchetniej zewnetrznym. Co wiecej
zalezy
> mi na glowicy hiperbandowej = mozliwosci odbierania programow z TV
kablowej.
> Czy cos takiego istnieje?
>
> Pozdrawiam, MATI
>
> PS. Poczatkowo myslalem, ze nie bedzie z tym problemu, jednak sprzedawca
> warszawskim Vobis'ie (gdzie handluja tunerem Aver Media Genie) powiedzial
> mi, ze nie znajde sprzetu z glowica hiperbandowa a dzwieku w TV Sat to
juz
> [...]
Bzdura. Sam używam kombajnu PixelView Combo TV (tuner + karta graficzna
CirrusLogic 5480 4MB SGRAM) i mam WSZYSTKIE programy z mojej kablówki, i to
z dźwiękiem (wyjątek M6 - francuski SECAM).

--
joterusw_at_polbox.com