Re: UWAGA !!! - kontrola legalnosci oprogramowania !

Autor: Chester E.M. (torun_at_baza.com.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 13:54:18 MET

Bogdan Kwietniak wrote:

> Czolko!
> U znajomego tak sie przejeli, ze tez zaczeli sprawdzac co jest
> legalne, a co nie.
> Najzabawniejsze jest to, ze jesli komputer jest z np.1996 (ustawa weszla
> w 1994) to
> CALE oprogramowanie traktuja jako nielegalne! O ile mi wiadomo, wszelkie
> licencje programowe pozwalaja na przenoszenie programu z jednego kompa
> na drugi pod warunkiem skasowania starej. Wiec jesli np. zainstalowalem
> sobie Win3.11 na AT w 1993 i obecnie mam Pentiuma z Win3.11 to jest to
> jak najbardziej legalne, czyz nie?

> [...]

W przypadku licencjonowanego oprogramowania tak, natomiast w przypadku
kradzionego nie !
Jeżeli masz Corela np. 4.0 na starym dx2/66 i dowód zakupu tegoż złomu
przed datą luty 1994 to jest OK, jeżeli jednak masz go na dx4/100 - to
umoczyłeś.
Podstawa:
Ustawa o prawach autorskich i prawach pokrewnych z 1994.

Chester E.M.

--
--------
Taki zaś będzie koniec