Re: Z Maca na PC

Autor: Michal Rac (gnomon_at_r1.pam.szczecin.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 11:34:17 MET

Cześć !!
Wydaje mi się, że większość programów archiwizujacych posiada opcję
pakowania na dykietki i nie tylko - do formatu jaki sobie zażyczysz. Co
prawda ja nigdy nie potrafiłem korzystać z helpa bo przerażały mnie te
wszystkie nawiasy kwadratowe sześcienne i mnóstwo literek cyferek
przełšczników, ale dla odzważnych i wnikliwych pewno nie powinno to
stanowić problemu.

   Pozdrawiam!!
MIchał Rać
=gnomon=