Re: caller ID

Autor: Zebrowski (zebro_at_iname.com)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 04:03:01 MET

A moze jeszcze troche poczekac i moze kazdemu wytatulowac na czole: imie,
nazwisko, adres, numer karty tozsamosci itp, itd. Dobrze, ze komuna nie
dostale tego pomyslu, a mysle, ze kazdy rzad chcacy szpiclowac mieszkancow
itp mialby duzo latwiejsze zycie. Poza tym, jesli ktos do mnie telefonuje -
najpierw sie przedstawia!!?
JJ

slawek wrote in message <65daf9$hr9_at_h1.uw.edu.pl>...

Romuald Zylla wrote in message ...
>On Mon, 24 Nov 1997, Slawomir Sidor wrote:
> Nie, chodzi o to ze w prywatnych kontaktach nawet z ludzmi
> spotkanymi na ulicy (zanim zaczniemy rozmawiac) a sie nie znamy,
> to sie wzajemnie przedstawiamy.
> Bez takiego przedstawienia sie niektorzy nie chca gadac.
>
> Ale caly czas MaVox nie rozumie, ze rozwiazania techniczne
> powinny byc kompatybilne ze zwyczajami spolecznymi czyli
> z kultura danego spoleczenstwa. Po cholere nam caller_ID
> jesli to nie jest pewne tzn kazdy moze sobie to wylaczyc.

Moze po prostu malo bedzie chetnych na wylaczanie jesli ludzie nie beda
przyjmowali telefonow bez ID, prawda?