Re: CHIP - Reakcja

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 02:54:13 MET

On Sun, 23 Nov 1997 03:24:48 +0100, chester <chester_at_kki.net.pl>
napisał(a):

>W związku z tym zrodził się pomysł stworzenia strony WWW redagowanej
>wspólnie
>przez fachowców z supportów technicznych, marketingu oraz Enduserów.

Pomysł wydaje mi się wyśmienity, szczególnie kiedy weźmie się pod
uwagę wypunktowane przez Ciebie idiotyzmy w teście pisma "fachowego".
Mam jednak pewną wątpliwość. Pamiętam dyskusję dotyczącą drukarki HP
6L (wątek bodaj nazywał się "Szmatławy PCQ"), w której brałeś aktywnie
udział. Jeśli się nie mylę, to doszło do dziwnej sytuacji. Ja - osoba,
która HP 6L widziała tylko na zdjęciu - nie wiedziałem ostatecznie, co
o tej drukarce sądzić. Krytycy tej drukarki wskazywali jej wady (np.
coś z wprowadzaniem papieru), Ty zaś twierdziłeś, że nic takiego nie
występuje. Ktoś narzekał, że pewnych wydruków nie da się na niej
zrobić, Ty twierdziłeś, że to normalne w tym modelu. Przepraszam z
góry, jeśli coś pokręciłem, ale ostatecznie do porozumienia chyba nie
doszliście. Ja wiem, że ciężko zdefiniować samo pojęcie "prawdy", a
jeszcze ciężej odkryć tę prawdę, nawet jeśli korzysta się ze
stosunkowo nieskomplikowanej definicji Arystotelesa, niemniej Wasz
spór spowodował, że ja w końcu nie wiem, czy HP 6L ma istotne wady,
czy nie. Jak więc zamierzasz rozwiązać problem tak diametralnie
różnych opinii na proponowanej stronie WWW?

Pozdrawiam
Jacek Sitowski