Re: caller ID

Autor: slawek (sd000001_at_polbox.com)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 02:38:50 MET

Mariusz Mroczkowski wrote in message <880308247_at_p109.f80.n480.z2.ftn>...
>Hello slawek!
>
>21 Nov 97 15:03, slawek -> do All:
>
> s> Pamietaj ze dzwoniac do kogos to ty z wlasnej woli wchodzisz w jego =
> s> strefe prywatnosci
>
>naruszam "strefe prywatnosci" kogos kto wystawil sie _DOBROWOLNIE_ na kontakty
>w "strefie publicznej" ??? ROTFL!

Wystawil sie na kontrakty? A co to za nowomowa?
Faktem jest ze to ty dzowniac podjemujesz decyzje o kontakcie i jako odbiorac mam
 prawo wiedziec kto dzwoni tak jak ty wiedziales gdzie dzwonisz.

>Czy ktos Cie _ZMUSZAL_ w USA do instalacji telefonu ?? Do wlaczenia CID ?

Zostaw USA na boku, tu sa rozwiazania ktore maja juz lata.

>Przypominam ponadto, (bo zdajesz sie o tym zapominac), ze w calym sporze o CID
>na _liniach_ _komutowanych_ chodzi o mozliwa _LOKALIZACJE_ aparatu przez osoby
>prywatne, a NIE o faktyczny ID osoby z niego dzwoniacej. Czyli o ujawnianie SKAD
>ktos dzwoni a nie KTO...

I ja sie pytam dlaczego nie?

>Czy Twoje pojecie _prywatnosci_ i _wolnosci_ dopuszcza ujawnianie przez
>operatora ze n.p. Twoja dziewczyna dzwoni wlasnie z Frisco a o czym SAMA NIE
>MIALA ZAMIARU Cie poinformowac ???
>Zaiste dziwne rozumienie prywatnosci reprezentujesz...

Tak dopuszcza. Mogla nie dzwonic.

Moj telefon w US nie przyjmuje rozmow z aparatow ktore nie podaja CID.