Re: Z mazowi na latin

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 21:26:23 MET

Pirat 824 (robo824_at_friko.onet.pl) wrote:
> Na wstepie witam wszystkich.
> Mam dosc spory problem, jak przekonwertowac polskie znaki w bazie DBF
> Mam okolo 2000 rekordow w Mazowi i chcialem kontynulowac w Excelu lecz
> on jak i cala winda uzywa latin
> Serdecznie dziekuje za pomoc.

a. Konwertowac plik .dbf jest raczej niebezpiecznie - mozna zamienic niechcacy
   nie tylko teksty w tabelach...
b. Pisac makro dla jednego lub drugiego programu - troche klopotliwe (ale jak
   ktos ma wprawe...)

Moja propozycja:
1. Wyeksportowac baze do tekstu
2. przekonwertowac dowolnym programem ten plik tekstowy
   (http://www.agh.edu.pl/ogonki/)
3. wczytac plik tekstowy do bazy danych.

Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland