Re: Komputer zakłóca komórę !!!

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 15:12:14 MET

On Sun, 23 Nov 1997 21:26:54 GMT, wasil_at_friko.onet.pl (Andrzej
Wasilewski) wrote:

>Kiedy próbowałem zadzwonić to połączenie było takie jakbym dzwonił z
>TPSA do RPA ;-). Może to wina zdjęcia obudowy komputera ?
>
>Sorry, że ten news jest nie na właściwej grupie (powinna być
>telefonia), ale nie wiem czy ona jeszcze istnieje bo od tygodnia nie
>mam nowych wiadomości z niej (chyba że mi Agent szwankuje).

Alez oczywiscie, ze wina zdjetej obudowy. Pecety, zwlaszcza firmy
"krzak" sieja poteznie. Troche tego tlumi obudowa, ale jak zdjeta to
smiecie radiowe fruwaja bezkarnie. Rada - jak nie trzeba koniecznie,
to nie pracowac ze zdjeta obudowa. A telefonu uzywac ciut dalej od
komputera - obu na zdrowie to wyjdzie!

Darek