Samsung 24x

Autor: Ziemowit Kita (zkita_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 14:41:30 MET

Witam i prosze o pomoc.
Niedawno kupile naped CD Samsunga 24x. Ostatnio wrzucilem jakis
tester i on wykryl mi tylko 11x. Wiem ze z predkoscia 24x to jest
tak ze osiaga ja na koncu plytki "jak sie rozpedzi", ale 11x na
na poczatku to czyba za malo?? Probowalem z roznymi plytami
:nagranymi i orginalami. Poza tym naped jest glosny jak pracuje.
Ja mialem poprzednio 2x, tak wiec przeskok jest duzy i moze stad
to zdziwienie, ale halas jest troszke uciazliwy.
Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam
                       Ziemowit