Re: Udawanie MIDI na klawiaturze

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tlukasz_at_patrz.adres.w.moim.podpisie)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 23:25:21 MET

Adi <aszczep9_at_polbox.com> wrote:
> Poszukuję programu, za pomocą którego mógłbym emulować klawiaturę
> MIDI na zwykłej klawiaturze PC-ta. Nie chodzi mi przy tym o programiki w
> stylu Music Sculpture itp... które pozwalają grać i nagrywać tylko w
> obrębie konkretnego programu. Szukam czegoś co przez system byłoby
> widziane jako dodatkowe urządzenie MIDI, tak aby na przykład w Cake Walku
> i innych programach można było ustawić <input device> na klawiaturę
> komputera. Czy ktoś słyszał o czymś takim?

   Chyba najlepszy (i w dodatku darmowy) program do tego celu to ,,Awetoy''.
Wbrew nazwie nie wymaga on SB AWE. Umozliwia granie przy pomocy klawiatury,
i to z wieloma bajerami. Aby podlaczyc go do jakiegos programu, nalezy
dodatkowo zainstalowac tzw. router MIDI - najlepszy, jaki znam to ,,Hubi's
MIDI Loopback''. Wyjscie z Awetoy daje sie na router, tenze router ustawia sie
jako <input device> w programie i mozna grac.

--
Tomasz Łukaszewicz                    o         | ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student IV roku informatyki UW       o   ___    | żeby jakoś nie było.''