Re: caller ID

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 13:02:56 MET

On Mon, 24 Nov 1997, Slawomir Sidor wrote:

> : Twoja wolnosc polega na mozliwosci podlaczenia swojego telefonu do SIECI
> : PUBLICZNEJ. Podlaczenie to nie daje ci prawa "legitymowania" na tej samej
> : zasadzie, jak Twoje wyscie na ulice (do "strefy publicznej") tez Ci nie daje
> : takiego prawa w stosunku do innych. Nikt natomiast nie zabrania Ci przedstawiac
> : sie innym przechodniom - jesli chcesz.
>
> No to mi powiedz myslicielu i rzeczniku prawny TPSA dlaczego taka
> usluga dziala w GSMach bez przeszkod i nikt jeszcze za to nie siedzi ??
>
> : Czy Twoje rozumienie wolnosci postuluje wytatuowanie na czolach
> [...]

  Nie, chodzi o to ze w prywatnych kontaktach nawet z ludzmi
  spotkanymi na ulicy (zanim zaczniemy rozmawiac) a sie nie znamy,
  to sie wzajemnie przedstawiamy.
  Bez takiego przedstawienia sie niektorzy nie chca gadac.

  Ale caly czas MaVox nie rozumie, ze rozwiazania techniczne
  powinny byc kompatybilne ze zwyczajami spolecznymi czyli
  z kultura danego spoleczenstwa. Po cholere nam caller_ID
  jesli to nie jest pewne tzn kazdy moze sobie to wylaczyc.

--
Romek