Re: Jak pisac "slownie zlotych:....." ? w Excelu

Autor: Grzegorz Nowosielski (grzenow_at_polo.po.opole.pl)
Data: Fri 21 Nov 1997 - 15:57:52 MET

On Tue, 18 Nov 1997, Marcin Piaskowski wrote:

> abra_at_kki.net.pl (Andrzej Abraszewski) wrote:
>
> Czy ktos z Was przerabial to na tysiace, miliony ? Zabralem sie za to,
> ale cos mi opornie idzie. Moze ktos juz to zrobil ?

Mam do 9 milionow w Excellu 5, nie tak ladnie jak wczesniejszy
przyklad ale w stylu: siedem milonów dwa jeden trzy tysięcy ...
Jak ktos chce zobaczyć to jest pod

http://bet.po.opole.pl/~grzenow/slownie.xls

lub to samo

http://bet.po.opole.pl/~grzenow/nic.exe

(zmieniona tylko nazwa aby nie wczytywalo tylko zapisywalo)

GrzeNow