Re: B¨¦d na stronie A4Tech?

Autor: E. Taranov (eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 11:48:43 MET

Kazimierz Debski schrieb in Nachricht
<65bd37$grs$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
sterownik do myszy ze
problemu, ale po
╤ci╠gniЙcia czegokolwiek
zwrСciЁ rozszerzone

|Tez przerabiam ten rozdzial ale na Netscape 4.03.
|http://www.a4tech.com/download.html wchodzi bez
problemu ale niczego sciagnac
|nie mozna. Zauwaz ze odnosniki do plikow sa na
serwer:

|ftp://www.hncusa.com/pub/a4tech/WINMOUSE.EXE wiec
wina lezy chyba [po stronie
|tego drugiego serwera.
|

|Kazek

Hi,
to mnie tak zainteresowaЁo, ©e chciaЁem sprawduiФ.
PoszedЁe, sprawdziЁe - pusto.
PoszedЁem na FTP z WS_FTP - to samo. Tam wogСle
niema takiego foldera
a4tech, o ktСrym jest mowa na stronie.
Prawdopodobnie zostaЁ usuniЙty.
Natomiast, je©eli chodzi o kl╠awisz ╤rodkowy, to
jest to na stronie:
http://pitows01.pitow.wroc.pl/home/yss/tio/tio0022
1.html

Pozdrowienia