SB AWE 64 - problem

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 24 Nov 1997 - 01:10:25 MET

Radosław Popowski wrote:

 RP> Witam zainteresowanych.
 RP> Mam taki oto problem: kupilem AWE 64 Value i w DOS-ie nie odtwarza mi w
 RP> grach formatu midi.W Windows wszystko jest w porzadku, ale w czystym
 RP> DOS-ie niestety nie. Kiedy wybiore wyjscie do DOS z Windows wszystko jest
 RP> w porzadku (Poco uruchamiac Windows?). Moze ktos wie o co w tym chodzi i
 RP> ma jakies rady aby nie bylo problemu w DOS-ie: Dziekuje za wszystkie rady.

Poszukaj, gdzie masz plik CTCM.EXE i odpal go w DOSie przed grą. Możesz go
także wstawić do CONFIG.SYS (DEVICE=C:\WINDOWS\CTCM.EXE) lub w AUTOEXEC.BAY
(C:\WINDOWS\CTCM) - katalog WINDOWS podałem jako przykładowy - nie wiem, gdzie
Ci się zainstalował.
A tak w ogóle, to w DOSie powinieneś zainstalować DOSowe drivery karty, w tym
CTCM i nie byłoby problemu.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl