Re: Dlaczego nie ma dostepu do Sieci przez kablowki?

Autor: sang-woo lee (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 09:21:14 MET

On Wed, 19 Nov 1997 06:35:47 +0100, Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net>
wrote:

>Te testowane przez AsterCity kosztuja w tej chwili rzad wielkosci 3000
>zl /sztuka. A to nie obejmuje kosztow instalacji, ktore moga podniesc
>cene zabawy do 4500-5000 zl.

Jezus maria !!!!! co to za ogromne pieniadze.
Aktualnie w Lodzi mozna zalozyc sobie na Widzewie, ale tam nie jest na
modemach kablowych. Zwyczajnie podciagaja kabel sieciowy. Koszt to
zalozenie 700 PLN, miesieczny staly abonament 70 PLN. Niestety ja nie
mieszkam na Widzewie, wiec tego nie mam.

Inna telewizja kablowa Toya zapowiada na wiosne instalacje internetu u
swoich abonentow. A Toya obejmuje duza czesc Lodzi. U nich bedzie na
modemach. Cena czegos takiego to 1000 PLN, i miesieczny abonament 60
PLN. To sa informacje uzyskane telefoniczne w poprzednim tygodniu od
Toyi.
Jesli mowia prawde, to byle do wiosny :)))
Pozdrawiam