Re: V.35,G.703 itp.

Autor: N N (chudy_at_geocities.com)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 00:00:14 MET

Sun, 23 Nov 1997 17:38:56 +0100, Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> pisal:
>Co do modemow - sprobuj Telindus Crocus HDSL, ma jako opcje router oraz
>bridge IP. Zadzwon do firmy Doran, tel. w W-wie 481505, i spytaj o
>interfejs Bridge.
Na jaka odleglosc dzialaja te modemy? Bede mial do dyspozycji druty o
przekroju 0,6 i 0,8 mm.

>Licz sie z wydatkiem rzedu 12000 zl za pare z interfejsami.
Rozpatrywalem zakup Performance Telecom (z Veracompu). Czy mozna
powiedziec, ze ktores sa lepsze? A cena :-( - ale na szczescie to nie
ja place :-)

>Druga mozliwosc - karty Sangoma, ok. $600, zastepuja router na serwerach
>NT i Linux. Tansze routery sa po okolo $1400 (np. Livingston OR-ST).
Albo Pico Router RND - za ok.1100$ - wyglada na to, ze
najekonomiczniej wyjdzie modem z wbudowanym bridgem.
>Sangome sprzedaje ArtCom Warszawa (nie pamietam numeru telefonu, ale jak
>nie znajdziesz to napisz, mam gdzies fax od nich), a Livingstona - my.
To ja poprosze o ten faks.

>pozdrowionka
Dzieki za info, pewnie bede jeszcze do was dzwonil.

Pawel