Re: Abit TX5 a PX5

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 23:23:32 MET

On Sun, 23 Nov 1997 00:31:11 +0100, chester <chester_at_kki.net.pl>
wrote:

>BAZA kupuje płyty od ABITA właśnie na Tajwanie.

Tez o to chodzi. Etech juz je mial, a w Bazie dopiero marzyli, ze je
zobacza.

>Import - jeżeli masz jakiekolwiek blade pojęcie na ten temat jest w
>Polsce procesem długotrwałym. Celnicy potrafią przetrzymać towar nawet
>do 2 tygodni !!!

Nie umiesz czytac ? Pisalem wyraznie ? Nie sadze, zeby celnicy
zlosliwie przetrzymywali towar dluzej dla Bazy niz dla Etechu.

>Tajwan nie leży nad Wisłą, więc jak się domyślasz operacja frachtu nie
>trwa 1 dnia.
>Tak więc miesiąc to wcale nie tak długo ;)))))))))

Jesli chce kupic plyte natychmiast to tak ma byc. Czas to pieniadz.
wiec wybieram firme, ktora owa plyte ma i ktos mi moze cokolwiek na
jej temat powiedziec a nie byle /censored/ firemke.

>Hi hi hi.
>Co za bzdura. Pytałeś w serwisie czy pani sekretarki ???

W Bazie i pani sekretarka i gosc z dzialu handlowego mieli mierne
/czyt. zadne/ pojecie o interesujacej mnie plycie.

>Wyślij mi adres pocztowy, a ja na swój koszt prześlę Ci
>Dokumentację techniczną w języku cywilizowanym.

Po co mi to ? Jesli bede chcial pelny opis to sciagne pdf'a ze strony
Abita i po klopocie /albo poprosze panow z Abita o przyslanie tegoz/
BTW dzieki za dobre checi ;)

e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14