Posiadacze FIC VA-502 proszę o pomoc !!!

Autor: Adam Matecki (a_matecki_at_bbs.chip.pl)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 21:36:40 MET

Pilnie poszukuję BIOSU Awarda dla płyty głównej FIC VA-502,
koniecznie w wersji 6.17H90Ua.

Owa wersja wywaliła mi się bezpowrotnie a z nowszymi mam problemy.
Problemy głównie z kontrolerami I/O (SMC) i IDE.
Na ftp.fic.com.tw jest podobna wersja ale nie chodzi idealnie.

Bardzo proszę o załącznik na mój prywatny adres (jeśli poza mną ktoś w tym
kraju korzysta z owej FICowatej płyty). Chętnie wymienię się
doświadczeniami.

--
Adam Matecki