Re: et6k

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 17:48:16 MET

>Ja np. nie mam pojecia komu [...] odpowiedziales [...]
>2. osoba, ktorej odpowiedziales to G.S. - tylko na niego mam kill'a...

zgadles - punkt 2 czyli GS.

>A wracajac do tematu to z checia bym poznal dokladne
>rozwiazanie/odpowiedz na Twoj problem/ z ktorymi dX nie dzialaja
>drajwery STB, jak to ominac ? itp/

Wniosek natury ogolnej: STB nie umie pisac driverow, przynajmniej takie
wrazenie odnioslem testujac STB Lightspeed 128 (zarowno w wersji OEM jak
i BOX). Jedyna cecha pozytywna sa wysokie czeztotliwosci odswiezania,
ktorych karta nie moze osiagnac na innych niz oryginalne drivery
(Lightspeed 128 potrafi odswiezac do 160Hz). Kilka uwag: drivery do
Win3.11 dopiero bardzo pozno zaczely obslugiwac DCC i sprzetowe
wlasciwosci ET6k dotyczace m.in. skalowania obrazkow, wskutek czego duza
czesc mozliwosci scalaka pozostawala niewykorzystana a animacje
zwyczajnie skakaly. W W95 nie udalo sie zainstalowac ZADNEJ (!) z wersji
dX stosujac jednoczesnie oryginalne drivery dostarczone przez producenta.
I tym sposobem pewnie wiele osob zrazilo sie do tej co by nie mowic wcale
niezlej karty z powodu skopanego oprogramowania.

pozdrawiam,
karpio