Z mazowi na latin

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sun 23 Nov 1997 - 01:30:01 MET

Pirat 824 wrote:

 P> Na wstepie witam wszystkich.
 P> Mam dosc spory problem, jak przekonwertowac polskie znaki w bazie DBF
 P> Mam okolo 2000 rekordow w Mazowi i chcialem kontynulowac w Excelu lecz
 P> on jak i cala winda uzywa latin

Użyj FoxPro w wersji 2.6a w wersji DOSowej, w CONFIG.FP ustaw stronę kodową:
CODEPAGE=852
otwórz bazę (USE mojabaza), przy pytaniu o stronę kodową bazy wybierz 620 i
skopiuj bazę (poleceniem COPY ALL TO nowabaza) do nowego pliku - skonweruje w
locie...

ATSD to nie uważam stosowania do baz danych Excela za najsensowniejszy pomysł,
ale to tylko MHO.

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)