Re: VooDoo

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 02:01:48 MET

On 22 Nov 1997 23:00:54 GMT, "Piotr Przyłucki"
<piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a):

>Problem w tym, ze ten kabelek-przejsciowka wprowadza istostne
>zaklocenia i, gdy np. dzialam w trybie [1200x... truecolor] karty 2D,
>to jakosc obrazu jest nie taka, jaka byc powinna.

Istotnie sygnalizowano taki problem. Oto co na ten temat napisał Jacek
Piskozub:

>Niektórzy w sieci narzekali
>na ten kabelek ale raczej rzadko. Polecano kupienie lepszego kabelka lub
>dodatkowe ekranowanie (w USA można kupić filtry zakładane na taki kabelek
>za jakieś $10).

Czytałem także, że znaczenie ma tu jakość karty 2D, a więc większe
zakłócenia na kartach no-name. Któraś z nowszych kart na 3Dfx (chyba
Canopus Pure3D) ma kabel lepszej jakości.

Pozdrawiam
Jacek Sitowski