ZAROB NA CO CHCESZ!!!

Autor: RyGiL (rygil_at_hotmail.com)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 00:53:56 MET

CZY CHCESZ ZAROBIC TROCHE SZMALU W LATWY SPOSOB???
Oczywiscie,ze chcesz !Tutaj znajdziesz wskazowki ,w jaki prosty
sposób to zrobić i oczywiście to jest LEGALNE.
Sa ludzie ktorzy probuja zarobic i sa tacy co nie.
Ci ktorzy probuja odnasza sukces w zyciu i sa szczesliwi.
Ci ktorzy nie probuja tez sa szczesliwi dorabiajac w barach
czy innych miejscach tracac na to czas i nie jdac na przod.
To jest najprostrzy sposob do zdobycia pieniedzy! Pomysl jak fajnie
bedziesz się czul kiedy otworzysz swoja skrzynke pocztowa i wyciagniesz
z niej 50 zl. Albo 500 zl.
NIE PRZEPUSC TEJ ZYCIOWEJ SZANSY!!!(dobrze,ze ja tego nie zrobilem).
Tak jak ty przegladalem sobie grupy dyskusyjne i znalazlem artykul podobny
do
tego,który Ty teraz czytasz! Znajdowala się informacja o tym, jak
zarobic setki zlotych, inwestujac tylko 6 zl.(pomyslalem, oczywiscie,ze to
zart!)
Jednak jak wiekszosc z was bylem zaciekawiony i zaczalem czytac. Bylo tam
napisane ze jezeli wysle 1 zl do kazdego z 6 podanych adresow to zarobie
W BARDZO KROTKIM CZASIE KUPE SZMALU!!! Potem wpisujesz swój adres
na koncu listy i wysylasz ten artykol do przynajmniej 50 grup dyskusyjnych
(jest ich
okolo 5000!!!). Potem pomyslalem ,ze to moze nie byc oszustwo i naprawde
moge
zarobic!!! A nawet jezeli to bedzie mnie to kosztowac tylko 6 zl. To nawet
nie jest
1 wypad do kina!!! Dobra zdecydowalem się ale mialem DWA pytania.
1.) Czy to jest legalne.
Tak to jest calkowicie legalne. Pytalem się o to prawnika i potwierdzil.
2.)Czy jest to moralne???
Oczywiscie. Przeciez tu nikt nikogo nie nabiera i kazdy sam podejmuje
decyzje.
Podam wam proste powiedzonko "Pieniadz robi pieniadz"
Dobra odpowiedzialem sobie na te pytania i bylem juz zdecydowany.
Zainwestowalem w to dokladnie 9,60 zl 6 zl do kopert i 6*0.60 gr.
na znaczki... i wierzcie mi ,ze jestem z tego zadowolony.
Jedyna rzecza która powstrzymuje ludzi od latwego zarobku jest lenistwo.
Zajelo mi 5 minut sciagniecie tego dokumentu i wpisanie się na list.
Nastepnie stracilem az 20 min na wyslanie tego do 80 newsgroup'ow.
Przez zainwestowanie 9,60 zl i 25 min mojego zycia zaczolem otrzymywać
wiecej
kasy niz zarabia moja mama.
Dobra teraz zaprezentuje wam 3 kroki do bogactwa...
1.) Przeslij do 6 ludzi z listy po 1 zl.
2.) Wpisz swoje imie i adres na 6 pozycje na liscie.
3.) Wyslij juz zmieniony list do conajmniej 50 newsgroup'ow.
(!!!im wiecej wyslesz tym wiecej zarobisz!!!)
==============
JAK TO DZIALA
==============
Pierwszy krok...
Weź szesc kawalkow tekturowego papieru i napisz na kazdym z nich...
PROSZE DODAJ MNIE DO SWOJEJ LISTY.
ZEGNIJ TEKTURKE NA POL.
PO WEWNETRZNEJ STRONIE PRZYKLEJ TASMA 1 ZL.
(to po to zeby na poczcie nie podwineli kasy!!!)
WLOZ TE 6 TEKTUREK DO 6 KOPERT I ZAADRESUJ NA NAZWISKA
Z LISTY.
IDZ DO SKRZYNKI I WRZUC.
Czekaj na swój !!!!!!!!!!SZMAL!!!!!!!!!!!
!!!!OTO LISTA!!!!
Heniu
ul. Swietojanska 110/10
81-388 Gdynia
Patrycja
ul. Slaska 42/5
81-310 Gdynia
Pawel
ul. Legionow 73
81-413 Gdynia
Franek
Plac Kaszubski 11/5a
81-350 Gdynia
Adam
ul. Widna 2/6
81-649 Gdynia
Krzysiek
Plac Kaszubski 11/7
81-350 Gdynia

KROK DRUGI...
Wykasuj z listy pierwszy #1 adres i pozmieniaj kolejno numery #2 na #1 #3
na #2 itd.
Swoje dane wpisz na #6 pozycji.

KROK TRZECI...
Zacznij przesylac ten juz zmieniony dokument na grupy dyskusyjne.
Pamietaj minimum to 50 grup. Im wiecej przeslesz tym wiecej kasy
dostaniesz.
Zeby przesylac ten dokument dalej poprostu skopiuj go. Z menu edycja
wybierz COPY
Zmien nazwisko i przeslij dalej. Z menu edycja wybierz PASTE i zacznij
przesylac
########################
TERAZ NAJLEPSZA CZESC
########################
Wyslalem ten list na 80 grup i tylko 5 osob odpowiedzialo. Czyli zarobilem
5.00 zl
bedac na #6 miejscu na liscie. Teraz kazda z tych 5 osob które przeslaly mi
po 1 zl
przesle ten list na kolejne 50 grup i także niech odpowie tylko 5 osob to
daje 25.00 zl
Teraz to 25 osob przesyla dalej na 50 grup z ktorych odpowie tylko 5 osob i
ja bedac
na liscie z numerem #4 zarobie 125.00 zl. Potem kazda z tych 125 osob
przesle list na
kolejne 50 grup i odpowie tylko 5 osob to da mi z numerem #3 625 zl. Potem
kazda
z 625 osob przesle to dalej i znowu przy 5 odpowiedziach na kazdy list ja
bedac
na miejscu #2 zarobie 3,125.00 zl. A teraz najlepsza część. Kazda z tych
osob przesle list
na kolejne 50 grup i znowu odpowie tylko 5 osob. W TYM MOMENCIE JA BEDAC
NA #1 MIEJSCU ZAROBIE !!!!!UWAGA!!!!! 15,625.00 zl. Czy to nie jest
zadziwiajace???
Ale to tylko 5 odpowiedzi. Prawdopodobnie zazwyczaj odpowiada okolo 20-30
osob. Zalozmy
ze odpowie 15
ILE WTEDY ZAROBISZ:
na #6 15.00 zl
na #5 225.00 zl
na #4 3,375.00 zl
na #3 50,625.00 zl
na #2 759,375.00 zl
na #1 11,390,625.00 zl
Jezeli twoje imie nie jest juz na liscie poprostu sciagnij z news'ow
aktualny mail i dopisz
swoje dane po przeslaniu 6 zl do tych ktorzy sa na liscie

Ludzie z list dyskusyjnych wlasnie czytaja ten list i przemysleli sprawe!!!
Tak sadze.
Ale pewnie zadasz sobie pytanie co bedzie jezeli te osoby nie wysla ci
kasy. NIC!!!
Pomysl jest okolo 5000 newsow, pare milionow uzytkownikow, codziennie
przybywa okolo 1000.
I KAZDY CHCE ZAROBI!!! Nie ma wiec szanc zebys nie dostal kasy...

A TERAZ ZAPAMIETAJCIE NIE OSZUKUJCIE!!! TO NIE MA SENSU... Czy tak trudno
wam zainwestowac 6 zl zeby otrzymac setki razy tyle. Jezeli kazdy by
oszukiwal to to nie mialo
by sensu. 6 zl to jedno wyjscie do kina lub 10 butelek po 1,5 L COLI.
ZAPISZCIE SIĘ I NIE OSZUKUJCIE... OD DZIS ZACZYNACIE NOWE
***Bedziemy monitorowac siec i jezeli dowiemy się ze ktos oszukuje to
wypieprzymy go z systemu.
Ludzie wspolpracujmy a wszyscy staniemy się bogaci.
....!!! Zycze wam TON Gotowki!!! ....