CD-ROM x100 !!!

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 12:04:36 MET

On Mon, 17 Nov 1997 00:04:39 +0100, Lukasz Kaluski <wookie_at_hsn.com.pl>
wrote:

>Bylem sobie dzisiaj na gieldzie. Przepychajac sie w tlumie mignelo mi
>przed oczami x100. Zaciekawilo mnie, co to za urzadzenie z parametrem
>x100 (spodziewalem sie kamery, albo podelka no 100 CD...) a tu szok -
>CD-ROM x100 !!!! Cena 550 zl. Czy ktos moze wie jak to dziala ? Czy w
>czasie odczytu z max predkoscia komputer jezdzi po stole ?

Juz kilka miesiecy temu znalazlem opis CD-ROMa 100x
opracowanego przez firme ECS Elite. Na stronie www tejze firmy.
Jezeli to bylo to, to biorac pod uwage jakosc plyt glownych w/w firmy
to stanowczo odradzalbym. Jezeli ktos mimo wszystko jest zainteresowany
to niech sobie tam zajrzy.
Zreszta w ogole odradzam wydawanie
takich pieniedzy na CDROM w momencie gdy wszystkie firmy
zaczynaja wypuszczac napedy DVD.

JaKo