Re: caller ID

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 00:08:18 MET

Dnia Tue, 18 Nov 97 19:53:02 +0100, Mariusz Mroczkowski napisał(a):
>Hello R.Zylla,!

>W krajach o rozwinietych technologiach juz dzis stosuje sie szyfrowanie waznych
>rozmow telefonicznych, wlacza sie zagluszarki ewentualnych podsluchow i innych
>"pluskiew" na zebraniach n.p. zarzadow itp.

To się stosuje wszędzie, w Polsce również...

>Kup sobie automatyczna sekretarke i po bolu... Bedziesz odbieral tylko te
>rozmowy ktore chcesz.

Może u Ciebie jest to w dobrym guście... u mnie (i u wszystkich znajomych)
automatyczną sekretarkę włącza się wtedy, gdy wychodzisz z domu/nie możesz
odebrać telefonu. Choćby z tego powodu, że nie widzę sensu przy każdym
telefonie zbiegać dwa piętra w dół, żeby usłyszeć kto gada do sekretarki.

>CID i tak Ci nic nie da w podobnych przypadkach, bo
>wiekszosc telefonow jakie otrzymujemy pochodzi z nieznanych lub nie pamietanych
>przez nas numerow. A widzac numer na wyswietlaczu, nie bedziesz przeszukiwal
>bazy w celu upewnienia sie, ze RING pochodzi ze znanego Ci numeru/adresu.

Od tego jest porządny telefon, żeby kojarzył numer z nazwiskiem w pamięci...

>A "nekajace" telefony, czy te ktore maja za cel zastraszenie czy szntaz i tak
>najczesciej sa realizowane z aparatow ogolnodostepnych.

Te od szantażu i zastraszania tak - co innego głupie kawały...
A na te drugie CID jest idealny - odbierasz telefon, słyszysz głupie
docinki, zapisujesz sobie numer, po czym włączasz w centrali funkcję
"abonent niedostępny" dla tego numeru i masz spokój.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |