Re: Beta testy

Autor: R.Zylla, Łódź-Bałuty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 00:00:11 MET

At 23:16 11-21-97 +0100, you wrote:

>[ciach]
>[R.Zylla pisze, ze spammer powinien znalezc uschniete
>drzewo na rozstajach i postarac sie o dobry sznur]
>
>[na to Bartosz Walecki]
>
>Ee, no, ze spammerami trzeba walczyc! Pelno tego plugawstwa ostatnio.
>Jesli bedziemy im poblazac, bedzie tego szajsu coraz wiecej.
>
>(inna sprawa ze rzeczywiscie moze zbyt nerwowa reakcja
> kolegi Zylly...)

  Moja reakcja nie byla wcale nerwowa. Osoby, ktore mnie
  troche juz znaja na tej liscie wiedza, ze nie jestem nerwowy.
  Te osoby dojrzaly cudzyslow wokol zdania "A wsadz se ten swoj..."

  Napisalem tak, i ponizej zdanie to wyjasnialo, ze tak
  reaguje na "niby informacje" puszczane na liste normalny czlowiek.

  Po wyjasnieniach autora tego programu nie dziwie sie,
  ze jego program (calkiem pozyteczny) zajmuje tak duzo miejsca.
  Inna sprawa, ze takie programy dla W3.11 zajmowaly bez bajerow
  okolo 50 KB. Ich idea zostala podjeta przez microsfta w postaci
  Menu - z podzialem na kategorie itd.
  Z drugiej strony dziekuje autorowi, ze zrozumial gruba aluzje
  i dojrzal cudzyslow i nie zareagowal nerwowo na dosc ostry atak.

>O to wlasnie chodzi. Gdyby gosciu napisal, co to za ustrojstwo,
>bylby czesciowo usprawiedliwiony. W wypadku kiedy pisze "eee,
>sciagnij program, eee", zero konkretow, niech sie nie dziwi,
>ze obrywa ;-))

  Najbardziej mnie wnerwilo, ze autor "zapomnial" napisac pod
  jakim systemem to chodzi - ;(
  Jesli moge dodac wtret historyczny to wspomne kolege Redaktora
  (Pawel Wimmer z PCQ), ktory nie byl laskaw kiedys pisac czy dany
  program chodzi pod W3.11 czy pod W95 uwazajac, ze kazdy nowoczesny
  chlopczyk i dziewczynka powinna uzywac pasty BlendaMed, proszku Ariel
  i oczywiscie Windows 95. Byc moze nasza (mowie tu w imieniu
  dyskutantow z kilku list) zasluga bylo wyprostowanie tego skrzywionego
  pogladu i sklonienie go do starannosci w tym wzgledzie.

>[BTW: skoro wystarczyloby 200 KB, to co on mogl upchac
>w pozostale 2,8 MB...moze trojan ?! ;-) niech zyje
>spiskowa teoria dziejow ;-))]

  Wprawdzie wyjasnil ze tam sa migajace ikonki ale zeby
  zajmowaly 2.8 MB to chyba przesada. Zreszta moze ktos
  podejrzy w czym to bylo robione to moze sie wyjasni
  dlaczego takie duze.

BTW PSP wersja EXE 3.11 zajmuje 660KB
     A help do niego zajmuje prawie 2MB a wszystko dlatego
     ze w srodku sa pliki BMP zamiast RLE ;(