caller ID

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Fri 21 Nov 1997 - 11:20:41 MET

Mariusz Mroczkowski wrote:

[...]

 MM> Oczywiscie, ze nie ma konfliktu. Jest to usluga realizowana dla
 MM> _indywidualnego_ klienta i na _jego_ wyrazne _zyczenie_. Roznica z CID
 MM> wlasnie polega na tym, ze klienci naszych central tel. nie maja w
 MM> wiekszosci mozliwosci indywidualnej decyzji co do enable/disable.

Myślę, że jednak centrale E10 nie stanowią większości central mogących się
pochwalić CIDem, a jest to jedyna centrala (według mojej wiedzy), która potrafi
wyłączać CIDa tylko grupowo. To, że telekomunie _nie_ _chce_ się, nie ma nic
wspólnego z rzeczywistymi możliwościami.
Podobnie było z usługami dodatkowymi w opolskich Samsungach - nie ma możliwości
technicznych, a tak naprawdę, to nie mając możliwości zgarniania _kasy_ (brak
pozycji w cennikach) poblokowali wszystko w cholerę.
Upieram się, że jedyną przeszkodą prawną dotyczącą CIDa jest właśnie brak
odpowiedniej pozycji w cenniku, a techniczną - lamerstwo obsług central.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl