Re: Partycja bootujaca!?

Autor: Piotr Tałajczyk (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 21 Nov 1997 - 22:09:59 MET

Boguslaw Witkowski wrote in message <653sa9$eeo$1_at_www.man.torun.pl>...
>Mam takie pytanko!!!
>Mialem kiedys program ktory pozwalal wybrac partycje z ktorej ma byc
>bootowany system, ale niestety nie chcial chodzic z FAT32 (a to pech...

zainstaluj sobie bootmanagera z patrition magica. ja instalowalem go z
wersji 3.0 i bardzo dobrze chodzi z fat32. pozwala nawet konwertowac
partycje z fat16 na 32 i odwrotnie. nie wiem, czy poprzednie wersje na to
pozwalaly.
aby zabotowac dosa lub windowsa musisz miec dwie partycje primary. dos nie
chcial sie botowac z logicznej. troche dziwne, tymbardziej, ze z logicznej
bootuje mi sie os2 warp i to bez rzadnego bolu. widocznie takie sa wymagania
dosa.