Re: Uruchamianie programow.

Autor: Wit (wit_at_lns.ig.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 21 Nov 1997 - 18:50:30 MET

Tomasz Cichecki <cichy73_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<MPG.ed98d02fc21f6399896b1_at_news.icm.edu.pl>...

> Witam.
> Poszukuje programu do monitorowania ladowania dowolnych
> programow pod win95. (lista plikow wgrywanych przez system
> podczas uruchamiania (ALE NIE INSTALOWANIA !!!-CleanSweep)
> dowolnej aplikacji).
> Odpowiednikiem takiego programiku na Amidze jest "SnoopDos"
>
> odpowiedzi prosze kierowac pod cichy73_at_friko.onet.pl
> Dzieki, Tomasz -CichY- Cichecki

To chyba nie mailes CleanSweep'a 3.0 .
Zarzucasz sobie SmartSweepa i w dowolnym momencie dajesz "start logging"
potem mozesz mieszac w systemie ile wlezie, a jak skonczysz to dajesz
"stop logging " i wszystkie zmiany masz jak na tacy.
- nagrane pliki
- nowe registry
- ini updadte
itp.
a jak chcesz to program ci to wszystko z powrotem pokasuje

Czy trzeba czegos wiecej ??
(nie wiem czy amiga to zalatwiala tak ladnie)

--
z powarzaniem
Wit