Re: Caviar'ek

Autor: Krzysztof Jagiello (kjagiell_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 21 Nov 1997 - 18:31:11 MET

Witaj!!!

Dwie możliwości niepowodzenia:
1. Nie przestawiłeś zworek, proste do usunięcia :-)
2. Wsadziłeś dysk jako Master i jako botujący
2.a. brak systemu (co nie tłumaczy dlaczego system go nie widzi)
2.b. partycja typu rozszerzonego (Extended) zamiast podstawowej
       (Primary).
Ewentualnie coś innego, na co koledzy z Grupy zwrócą uwagę!

--
Pozdrawiam! Krzysztof Jagiello