Re: Porty szeregowe

Autor: Paweł Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Fri 21 Nov 1997 - 09:29:51 MET

>Znaczy chodzi o karte I/O? Kiedys byly takie dla ISA 8-bitowej a
>zawieraly 2 RS-232, 1 LPT i game port. Z tego co wiem, obecnie juz sie
>takich nie robi, a w handlu co najwyzej dostepne sa karty z kontrolerem
>dysku.

Wystarczy taka karte wlozyc w slot ISA na plycie glownej

Najczesciej sa one tak skonfigurowane (zworki na karcie), ze sa to
LPT1, COM1 i COM2.

Dlatego tez trzeba w BIOS'ie ustawic - menu Phreipherials Configuration,
ze te ktore sa na plycie to LPT2, COM3 i COM4.

Pozniej wykonac sekwencje - My Computer / Control Panel / Add New Hardware
i pozwolic mu odszukac - powinien znalezdz (w Win95)

pTad