Re: Jaki monitor?

Autor: Michal Brzozowiec (habit_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 23:18:28 MET

Cezary Kolak (Colok) wrote:

> Dziwne bo mój CTX 17" ma 0.26 plamkę a są już 0.25 (CTX futura).
> Wiem że SONY to nie CTX ale trzeba zawsze pisać prawdę!!!
> Cezary Kolak
> Colok_at_ZIMW.Gdynia.PL
> ICQ 4972466

Jesli sklamalem, to tylko dlatego ze nie slyszalem o futurze.
Powtarzam zatem jeszcze raz: CTX 17" w pracy ma plamke .28, to jest
prawda i koniec kropka.
Jesli CTXy zmieniaja sie na lepsze to CHWALA im za to!!!
Rozwoj technologiczny jest zjawiskiem normalnym, wiec - prosze - niech
nikt nie ma mi za zle, jesli podalem informacje prawdziwe, lecz moze nie
najswiezszej daty...

ps. Czy naprawde musimy uzywac polskich znakow?

HaBit