Re: Moderator !!??

Autor: Mariusz Artur Borkowski (M.Borkowski_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 19:22:12 MET

> ludzie, może mnie ktoś powie: czy ta grupa jest
> moderowana?
> Jeżeli tak, to Pani Moderatorze zrób Pan porządek
> z tymi od
> LInux'a! Oni chyba mają kompleks niższości, bo nie
> reagują
> na żadne prośby pisania we własnych newsach. Nie
> wiem
> czy ktoś korzystający z MS robi coś podobnego z
> nimi?
>
> Eugeniusz
Ta grupa najwyrazniej nie jest moderowana (przychodzi za duzo
spamu). Calkowicie popieram pomysl zrobienia z tym porzadku.
A nawet wiecej: niech porzadki obejma takze tych od MS.
Oni chyba maja kompleks nizszosci, bo nie reaguja na zadne
prosby pisania na wlasnych newsach. Nie wiem czy ktos korzystajacy
z OS/2 robi cos podobnego z nimi? :-)
A tak powazniej: moze zmiana nazwy grupy na np. pl.comp.pc.hardware,
wtedy wszystkie problemy softwarowe szly by na odpowiednie grupy
pl.comp.os.* ?

--
                                           Mariusz Borkowski
                              mailto:mborkows_at_elka.pw.edu.pl