Re: AWE32 + pamiec = jumpery

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 11:20:20 MET

Dnia 19 Nov 1997 11:37:56 GMT, cwaniak_at_kis.p.lodz.pl (Slawomir Sidor)
napisal(a):

>: tak, ale SB32 jest troche wybrakowany... o reverb i chorus mozna tylko
>
>A kto ci takich glupot naopowiadal ???
A kto Tobie takich glupot naopowiadal (ze na 32 SA te efekty)???
Sprobuj uruchomic na SB32 te efekty :-> Na AWE32 sie da :)

>: pomarzyc, poza tym co full-wersja to full-wersja ;)
>
>Ale to akurat nie jest wersja okrojona tylko nowsza i troche inna.
Sam sobie przeczysz.... "nie okrojna" i w tym samym zdaniu "troche
inna" - jezeli wedlug ciebie troche inna to musi byc cos zmienione
TAK???
Jezeli TAK to Creative nie zmienialby karty na lepsze i spredawal ja
taniej, wiec musi byc to zmiana na gorsze (uciety reverb, chorus, ASP)

Zanim cos piszesz to sprawdz swoja wiedze i sie zastanow. Instalowalem
juz duuuzo kart 32 i AWE32 i jak powiesz mi jak puscic na 32 reverb i
chorus to. . . . . . . . wysle ci 10 zl w ramach rekompensaty