Re: Test kart graficznych

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 00:24:30 MET

Piotr Sobczak <piotrs_at_tch.waw.pl> wrote:
: Adam Nowak napisal (-a) :
: [...]
: > wynika mniejwiecej to samo. Zawsze mialem o TCH dobre zdanie (zwlaszcz o
: > tobie Piotrku) ale te wyniki zachwialy moja wiara. Mam nadzieje ze
: > przeprowadzicie ponowne testy bo te to poprostu kpina.

: Jesli masz watpliwosci co do wynikow to proponuje, zebys napisal swoje uwagi
: na adres czlowieka (jest podany na stronie z testami), ktory przeprowadzal te
: testy. Ja ze swojej strony moge przekazac to co napisales wyzej.

A moze podyskutujemy o innej publikacji TCH :

Jesteś dealerem Microsoft - a więc sprzedajesz najlepsze
 oprogramowanie. Już samo to świadczy o tym, że masz talent
 do interesów. Teraz będziesz miał na to dowód. [...]

:-)

J.