S3 Virge

Autor: Alex (Alex_at_INTER.INTERTELE.PL)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 23:36:56 MET

Witam wszystkich
Mam pewne pytanie.
Posiadam karte S3 Virge 325 (firmy Ellephant albo ellefant) muj kolega
terz posiada Virge 325 (Expertcolor) obaj mamy po 2 mb ale on mowli ze
ma 10ns pamiec jak to jest to nie wiem (jego karta kosztowal w granicach
140-160zl)
I tu taj mam pytanie on w Vgaspeed ma w opcii pod klawiszem 0 40BM/S a
klatek ponad 1000 czy 1200
ja natomiast mam 24MB/S a klatek 560
Czy to mozliwe ze obaj mamy te same karty S3 Virge 325 po 2 Mb i byla
taka roznica predkosci kart??
moja konfiguracja to K5 Pr133 a on ma Cyrix Pr 166+
kiedys u niego S3 Trio 2mb miale terz 40mb/s
Alex