Re: WARNING: Linux Intel Pentium Bug (fwd)

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_amg.gda.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 17:12:05 MET

On 18 Nov 1997, Andrzej Karpinski wrote:

> No dobrze, a jakies liczby, przyklady? Co to znaczy "znaczna czesc mocy
> procesora" ? 1, 2, 3% wolniej system bedzie dzialal (czyli i tak sporo
> szybciej niz analogiczny Cyrix czy AMD :P)? Bo mi nijak nie wychodzi
> jakies zauwazalne spowolnienie, nawet teoretycznie...

 Ok 50 taktow zegara. W porownaniu z czasem wywolania obslugi wyjatku
(ok. 85 taktow), to jest sporo. Znaczy sie, operacja bedzie o ok. 60%
wolniejsza. Ale i tak kod jest napisany bardzo ladnie (myslalem zrazu, ze
bedzie to wieksza strata).

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +