RE: klawiatury

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 10:05:13 MET

Wszystko zależy od przypadku. Wyrażanie się o czymś co Ci się nie podoba
w sposób "wyjątkowy chłam" świadczy tylko i wyłącznie o Twoim
nieprofesjonaliźmie. Klawisze Win95 zostały wymyślone dla wygody
działających pod W95 tudzież NT 4.0. W robocie mam zainstalowane te
drugie i korzystam stale z ok. 5 aplikacji między którymi muszę się
przełączać średbnio kilka razy na minutę. W tym wypadku klawisz Start
jest mocno przydatny - nie trzeba kilkakrotnie naciskać alt-tab. Tak
więc wszystko zależy od przypadku. Poza tym jeżeli dużo piszesz na
klawiaturze to i tak trafiasz zawsze we właściwy alt...