Re: program zamieniajacy glos na czcionki

Autor: Mariusz Grzeca (mg171783_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 08:50:25 MET

On 18 Nov 1997, Grzegorz Szyszlo wrote:

> po co placic dwa razy, skoro to jest jeden z dodatkow do os2 merlin ?
> fajnie dziala. i komp sie nie przytyka jak ten soft mnie nasluchuje :)
> os2 rulez.

Spoko. Najwazniejsze jest dobre samopoczucie. W sumie, to przeciez nie ma
znaczenia, czy ktos inny uzywa os'a, czy jest na to jakis software...
Vice type'a mam oryginalnego, ale nie przypominam sobie, by ktokolwiek za
niego musial placic, wiec mysle, ze jest free.

> --
> /===================================\ oOOo W temperaturze zera

     / )| MARIUSZ GRZECA |( \
    / / | Email : mgrzeca_at_spamfilter.bigfoot.com | \ \
  \ / \ /