Re: MONITOR 17''

Autor: Paweł Kucharski (pawkuch_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 00:14:48 MET

Czesc!
Oto garsc moich spostrzezen:
ostatio kupilem CTX 1792SE - troche tansza wersja CTX 17 Futura, czyli
1792UA - kineskop Hitachi zamiast Trinitron, brak zlacz BNC i USB, nieco
mniejsza przekatna rzeczywista - 15.7'' zamiast 16''. Jak na moj gust jest
zajebista, ale nie dziw sie, to moja pierwsza wlasna 17. Troche danych
technicznych:
*czestotliwosci odswiezania:
        - 640x480 - do 160Hz,
        - 800x600 - do 140Hz,
        -1024x768 - do 110Hz,
        -1280x1024 - do 86Hz,
        -1600x1200 - do 72Hz,
*pasmo przenoszenia 135MHz, (tu moge sie mylic, bo nie sprawdzilem, moze
jest 160MHz)
*cena 2136 zl,
*regulacja polozenia, wielkosci, temp. kolorow, znieksztalcen, de-gauss,
wszystko cyfrowo z OSD,
Jezeli zalezy Ci na cenie - szczerze polecam!!! A odradzam CTX 1765S - cena
niewiele nizsza, a parametry zalosne.
Jezeli nie zalezy - bierz Future - ok. 700 zl wiecej.
Acha - tylko wazna jest dobra karta graficzna, ktora wykreci wysokie czest.
odswiezania, ja uzywam Matrox Millennium - daje do 200 Mhz (wersja z RAMDAC
220).
Z partyjnym pozdrowieniem:

--
Pawel Kucharski